wtorek, 18 marca 2014

Wspólne dzierganie tygodnie 3,4 i 5/9 // Crocheting Together weeks 3,4 and 5/9

Mam duży poślizg jeśli chodzi o prezentowanie postępów w dzierganiu szala w ramach Wspólnego Dziergania. Przyszpiliło mnie ostatnio kilka innych, ważnych rzeczy... Poza tym mam coraz mniej sił i energii, powoli zwalniam i wszystko wskazuje na to, że niedługo zrobię sobie zupełną przerwę w dzierganiu... Lecz tymczasem prezentuję zdjęcia mojego szala, który nie jest jeszcze skończony, ale trochę czasu do godziny 'zero' jeszcze pozostało. Szal ma obecnie długość 105 cm i dalej rośnie, powolutku, powolutku, mam nadzieje, że do 10 kwietnia osiągnie słuszne wymiary :-)





Podziwiam postępy 'współdziergatek' biorących udział w tym projekcie pod egidą karto-flanej, niektóre już nawet skończyły swoje szale. Wszystkie na pewno będą wspaniale się prezentować we wspólnej galerii.

3 komentarze:

  1. Oj to całkiem spory. Ja mam nadzieję, że też do 10 kwietnia dam radę skończyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny będzie Twój szal :) Mój już po blokowaniu, czeka tylko na powrót wiosny i słoneczka, żebym mogła sesję urządzić ;)

    Wiele osób ostatnio przeżywa robótkowe przesilenie, z tego co zauważyłam ;) Czasem przerwa jest potrzebna, ważne żeby wyczuć ten moment :) Ja też wczoraj odrzuciłam szydełko: mam zamówienie, do wykonania, ale pod górkę mi z nim było, więc żeby go nie znienawidzić musiałam powiedzieć "stop!" :) Ciekawe jak szybko zatęsknię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szala przybywa i coraz piękniejszy jest ;-))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...