środa, 3 czerwca 2015

Zapraszam na Kolorowe Candy!

Mam dwie wiadomości - jedną dobrą a drugą... jeszcze lepszą :-)

Pierwsza jest taka, że nie będzie mnie przez jakiś czas, więc można ode mnie trochę odpocząć. Wyjeżdżam, wybywam, opuszczam miasto smoka i smogu i jadę w rodzinne strony, tam gdzie ciszej, spokojniej i czyściej :-) Czekałam na ten wyjazd od dawna i bardzo się cieszę, że wreszcie nadszedł ten czas. Całkiem nie znikam i będę tu zaglądać, ale jakby co to mnie nie ma :-)

Druga wiadomość - mam dla Was niespodziankę, czyli ROZDANIE!



Co jest do wygrania? Aż trzy nagrody.

1. Bajecznie kolorowa chusta-pajęczynka słusznych rozmiarów zrobiona na szydełku z mieszanki moheru i akrylu, w plenerze wygląda tak


A we wnętrzu tak (dla zainteresowanych więcej TUTAJ)


2.Zawieszka-serduszko wykonana techniką scrapbooking'u, prezentowana bliżej TU


3. Bransoletka - sznur turecki w wybranym przez zwycięzcę kolorze, tutaj tylko przykłady


Do nagród dorzucę "przydasie" według życzenia, mogą to być drobiazgi do robienia kartek, włóczki i kordonki lub serwetki do docoupage'u, wszystko zależy od zwycięzcy :-)

Czy jest ktoś chętny? Jeśli tak, oto garść zasad:

1.Zostaw komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w zabawie, osoby anonimowe są proszone o zostawienie adresu email
2. Udostępnij  banerek z linkiem do tego posta 
3. Jeśli masz chęć możesz zostać moim obserwatorem, będzie mi bardzo miło, ale nie jest to obowiązkowe
4. Zabawa trwa równocześnie na FB, wystarczy polubić moją stronę i zostawić komentarz pod postem o rozdaniu, żeby zwiększyć swoje szanse w losowaniu
5. Osoby mieszkające za granicą proszone są o podanie polskiego adresu do wysyłki
6. Zabawa trwa do 1.07.2015, po tym terminie, przy użyciu mojej małej córeczki,  przeprowadzone zostanie losowanie
7. Nagrody wysyłam Pocztą Polską na własny koszt

Zapraszam do zabawy!




To wy się , ludki, zapisujcie, a ja zmykam, już mnie nie ma! :-)

51 komentarzy:

  1. Chetnie staje w kolejce po takie sliczhnosci :) I zycze CI udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam tze do mnie do wspolnego dzierganai szydelkowej chusty: http://mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2015/06/zapraszam-do-wspolnego-dziergania.html

      Usuń
  2. ja się ustawiam, tyle piękności to poproszę

    OdpowiedzUsuń
  3. O! pierwsza jestem.:),chętnie wezmę udział w zabawie, bo wszystkie cukierasy cudne. Chusta wygląda jak bajecznie kolorowy motyl. Miłego wypoczynku.
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzecznie ustawiłam się do kolejeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze na urlopie i wypoczywaj ,a banerek zabieram do siebie bo nagrody super i trudno się zdecydować więc najlepiej liczyć na los.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka :)
    zapisuję się i ja.
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wypoczywaj, oczy zielonością a płuca "czystością" napełniaj :-)

    a ja postoję sobie tutaj w kolejeczce, a co! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chcę coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że zapisuję się po tą śliczna chustę;) jest urocza taka śliczna kolorowa:)
    Kochana wypoczywaj:) fajnie takie wakacje;) ja mam urlop dopiero w sierpniu:(

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudeńka, zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to i ja ustawiam się w kolejce, bo chusta śliczna, i bransoletki cudeńka, a i serduszkowa zawieszka też niczego sobie. Banerek jest, obserwatorką jestem, czuwaj ;)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. nieeeeeeeee....nie opuszaj nas!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
    ja się oczywiście piszę, ale banerek wrzucę jak wrócę z wyjazdu:-) Buziaki i baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja ustawiam się w kolejce ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego wypoczynku!
    Zapisuję się do zabawy. Banerek u mnie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wypoczynku! Naładuj akumulatorki, żeby wrócić do nas ze zdwojoną energią :)
    A na Twoje słodkości zawsze chętna jestem - chusta wygląda bajeczne, już sobie wyobraziłam, jak się w nią otulam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja dam szansę innym, ze względu iż chustę kolorowową zrobioną Twymi łapkami już posiadam, a i bransoletki też :)

    Co Ty tu gadasz, możemy od CIebie odpocząć? Nie wiem jak reszta, ale ja wręcz mam niedosyt :D
    korzystaj kochana i łap każdą chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chusta jest piękna. zapisuję się . miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja się ustawiam w kolejce, a Ty odpoczywaj i łap pozytywną energię :DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też, ja też. O takie cuda warto ustawić się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta jest wspaniała! Jak mogę, to ja również chętnie się zapiszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ohh jakie wspaniałości i przeróżne słodkości. To ja chętnie się ustawiam , a tobie życzę udanego urlopu i cudownego wypoczynku. Pozdrawiam Majalena

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jestem chętna na takie słodkości :) banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja obowiązkowo się zgłaszam:) kolory chusty są obłędne, zresztą jak i cała chusta - cudo:) zawieszka i biżuteria również piękne. Pozdrawiam ciepło i pięknej pogody życzę, na czas wypoczynku przynajmniej:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. jeśli można też ustawiam się w kolejce i przesyłam serdeczności - miłego wypoczynku i złapania oddechu.. Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. chusta jest zachwycająca! od teraz to moje marzenie :) .... ah gdyby sie tak poszczęściło ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli by mi sie poszczęściło , prosze poczekaj na mnie do 9.07. bo akurat będe się urlopawac wcześniej za granica ;)

      Usuń
  27. po takie fajne prezenty też się ustawiam - a co! :)
    obserwuję od dawna to wiesz :) a banerek już jest na blogu.
    pozdrawiam Cię serdecznie Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudeńka :) Chusta genialna :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chusta mega czadowa, wygląda jak skrzydła motyla super. Ja równiez spróbuje szczęścia w zdobyciu tych prezentów. Pozdrawiam gorąco i zycze miłego wypoczynku .

    OdpowiedzUsuń
  30. W wielką chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się z wielką przyjemnością i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Z miłą chęcią się zapisuję :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. po takie słodkości to i ja się ustawiam w kolejce :) pozdrawiam życzę miłego odpoczynku i dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. to i i ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia :) Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne nagrody! Biorę udział a baner już wisi..... o tu -----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  37. z wielka przyjemnością i nadzieją na wygraną zgłaszam się zyczę dobrego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudeńka! Już się zapisuję, może uda w końcu się coś wygrać:))) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudenka bardzo chetnie staje w kolejce aby je zdobyc :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po taką tęczę" :) Może mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chętnie wezme udział w twojej zabawie i zostanę twoim wiernym obserwatorem. Zapraszam również do siebie na mój blog, który niedawno powstał.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpoczywaj :)
    I ja się zapisuję na zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuję się nieśmiało, może mi szczęście dopisze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy raz....ale też się zapisuje ( o ile wpadne jak dodać banerek na swoim blogu) swoją drogą cudna chusta

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się do zabawy, kolorów nigdy dość precz z szarością życia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się i ja do zabawy :) Wszystko jest przepiękne, chusta powala na kolana!
    Baner u mnie: http://ivi-art.blogspot.com/
    FB lubie jako: Iwona Kalinowska
    Obserwuje jako: Iwona K

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...