sobota, 28 marca 2015

Wiosenne serduszko / Spring Heart

Tym razem prezentuję wiosenną dekorację - mały drobiazg w postaci papierowego serduszka. Trochę nietypowa sprawa, bo mimo że zrobiona specjalnie z okazji mojej ulubionej pory roku, nie ma na niej ani krzty zieleni. Tak jakoś wyszło, naprzeciw trendom...



O tym, że to z myślą o wiośnie świadczyć ma oczywiście napis, który powinien chyba zostać dewizą mojego życia :-)





Serduszko powstało prawie tylko i wyłącznie z materiałów Magicznej Kartki - oprócz scrapków-listków podarowanych mi z wymiance, użyłam bowiem papierów Wyspa Motyli  WM 06 i WM08, motylków z WM15, mini różyczek białych i niebieskich też z MK, a napis pochodzi z arkusza Wiosenna Łąka WL13. Jest też kawalątek lnianego sznurka i trochę tuszu.



Inspiracją był dla mnie kurs na serduszkową zawieszkę, który znalazłam TUTAJ. Z tą tylko uwagą, że moje serduszko jest o wiele mniej "wypasione", byłoby lepsze gdybym miała więcej materiałów. Poszukuję sponsora, który zafunduje mi gesso, pastę strukturalną, maski oraz kilka kolorów mgiełek. Jak widać nie wymagam wiele,  ktoś się zgłasza na ochotnika? :-)

Serduszko posyłam na wyzwanie Magicznej Kartki "Wiosenny home decor"


Jak widzę,w wyzwaniu królują jaja. Tylko ja tak z sercem na dłoni do ludzi się wyrywam...




9 komentarzy:

  1. śliczne serduszko :) oj rozumiem poszukiwania sponsora, doskonale rozumiem... ;) powodzenia w wyzwaniu! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne serduszko! A moja jaskółeczka też w typowych wiosennych kolorach:-)! Co do gadżetów, to ja coś dla Ciebie mam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, kolory niespecjalnie wiosenne, ale i tak piękne! Świetne serducho, powodzenia w wyzwaniu :) dzięki temu, że oprócz Twojego serducha są tam tylko jajka (i z tego co widzę, 2 wianki), to się wyróżniasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo do ludzi tylko z sercem, może się odwdzięczą :-)
    Serce jest śliczne, a już same motylki i napis świadczą jak bardzo jest wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super! Cieszę się, że mogłam zainspirować, szczególnie oglądając takie efekty :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...