środa, 7 września 2016

Różowy ślub / Pink Wedding

Trafiło mi się kolejne zamówienie na kartkę ślubną. Ponieważ nie dostałam żadnych wytycznych postanowiłam pójść rzadko uczęszczaną przeze mnie ścieżką. Nie pierwszy raz próbowałam stworzyć kartkę w stylu shabby chic ale po raz kolejny dochodzę do wniosku, że to jednak  nie moja bajka :-)


W pracy wykorzystałam zapomniane nieco przeze mnie papiery z kolekcji Galerii Papieru "Małe kobietki". Uroczą tekturkę lekko zembossowałam na różowo.






Nie wyszło źle, ale monochromatyzm jest jednak nie na moje nerwy, zdecydowanie brakuje mi kolorów! :-)


Kartkę pozwalam sobie zgłościć na wyzwanie "Kartka ślubna w jednej tonacji kolorystycznej" na blogu Paper Passion.


10 komentarzy:

  1. jest super- wydaje mi się, że gdyby się dodało trochę bieli a może lepiej ecru, to byłoby jeszcze lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jak nie Twoja, ale bardzo ładna, na pewno spodoba się obdarowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! Jestem oczarowana :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te koralikowe ozdoby. Kartka wyszła świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też nie do końca styl shabby, co nie zmienia faktu, że kartka całkiem fajna, a pewna jestem, że każda kolejna w tym stylu będzie piękniejsza :) dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) dziękuję za udział w zabawie na blogu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka dość ciekawa i taaaka różowa ;)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodka!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...