niedziela, 30 października 2016

Słodko, słodziutko / Sweety sweet

Widzę, że na blogach wyzierają tu i ówdzie uśmiechnięte dynie, duszki i kościotrupki. U mnie za to będzie ... trochę inaczej. Dla odmiany proponuję coś słodkiego, bardzo słodkiego :-)

Kartki dziecięce nie są moją domeną, jakoś mnie specjalnie nie bawią, ale od czasu do czasu zdarza mi się sklecić coś wybitnie dziecięcego.

Oto jedna z moich ostatnich prac w tym temacie:


Jak widać, jest bardzo prosto, ale za to nadrabiam kolorami, dają po oczach, prawda? :-)





W pracy wykorzystałam papier i elementy z kolekcji "Kraina Słodkości" Magicznej Kartki, a do zrobienia tła wykorzystałam jedną z moich ulubionych masek z serduszkami z Papelii oraz kolorowe tusze.









Praca jest liftem kartki Karoliny i zgłaszam ją na wyzwanie liftowe w Diabelskim Młynie


Oto oryginał:


oraz na wyzwanie Fan Miesiąca - Październik na blogu Papelii (wykorzystałam papeliową serduszkową maskę)


Jeszcze na koniec, pokażę Wam jakie słodkości podrzuciła mi dzisiaj Siostrzyczka wraz z książką zakupioną na Targach Książki w Krakowie wedle mojej prośby  (był ktoś osobiście? podobno było bardzo dużo ludzi i świetne okazje cenowe).




13 komentarzy:

  1. Och, nawet nie wiedziałam, że Magiczna ma takiego super konika! Mega optymistyczny! Śliczna karteczka!
    Na targach nie byłam, bo jakoś mi nie po drodze, choć szkoda...Czytałam za to kilka relacji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta karteczka :) Ja akurat uwielbiam robić kartki dla dzieci i z dużą przyjemnością oglądam prace innych. Twoja jest niesamowicie optymistyczna i niczego nie trzeba nadrabiać kolorami bo jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama słodycz :)
    Na targi zwykle jeździłam w czwartki, bo mniejsze tłumy, ale w tym roku nie miałam jak dotrzeć. Za to skorzystałam z targowych promocji na ebooki i uzupełniłam biblioteczkę w to i owo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wesoła kartka. :) Nie powiedziałabym, że dla dzieci, sama też mogłabym sobie taką gdzieś postawić, humor poprawia się od razu. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko idealnie skomponowane! koniś przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka.
    Babeczki od siostry wyglądają obłędnie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko, kolorowo, idealnie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaka urocza ta karteczka! Dla malucha w sam raz :)

    Książka, muffinki - czy coś więcej potrzeba do szczęścia? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :)), bo kocham karteczki dla dzieci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest, fajnie, że taka kolorowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...