poniedziałek, 23 października 2017

Kolorowa jesień / Colourful Autumn

No i koniec pięknej, złotej jesieni. Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda się popsuła i raczej nie ma co liczyć na poprawę.

Ostatnio przewijały mi się przed oczami wszelkiej maści  posty i wpisy typu "za co lubię jesień" , albo "5 powodów, żeby polubić październik", bla bla bla. Ech, no cóż, ja mogłabym napisać o co najmniej 10 powodach do nielubienia  października. A potem listopada... A wcześniej września... 

Ale, ale... aż nie poznaję sama siebie. Gdzie optymizm i marzenia o wiośnie? Żeby dodać kolorów życiu w ten jesienny czas, przedstawiam kolejną kartkę


Kartka w stylu eko,  poniekąd rustykalna. Podczas robienia jej stawiałam na naturalne, ekologiczne materiały i elementy. Bazę stanowi papier kraft, poza tym wykorzystałam: naturalną jutę, bawełnianą koronkę, lniany sznurek - dratwę, tekturki w naturalnym kolorze. A, no i oczywiście papier do scrapbookingu - bezkwasowy i bezdrzewny, naturalnie :-)


Kwiaty robiłam ręcznie z foamiranu. Kompozycję wzbogaciłam zielonymi gałązkami i papierowymi listeczkami. A na końcu dodałam kilka pasujących koralików












Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Bądź EKO" w Magicznej Kartce (ze sklepu Magicznej Kartki wykorzystałam karton kraft)


... oraz na wyzwanie "Jesienne Bingo" na blogu Filigranki (wybrałam linię: tekturka-czerwony lub brąz-koronka)



10 komentarzy:

  1. Cudowna! Aż się mi się milej zrobiło w ten szarobury dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna karteczka w moich klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna taka kolorowa. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca! Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna, jesienna praca! dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca, piękny bukiet i ciekawe dodatki :) Dziękuję za udział w Filigrankowej zabawie :) PS Ja także nie przepadam za zimnymi, deszczowymi miesiącami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Optymistyczna, kolorowa :) Dziękuję za udział w zabawie Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobiło się nie tylko jesiennie, ale i folkowo ;))) dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...