środa, 25 kwietnia 2018

Bal motyli / Butterflies' Party

Na fali euforii w związku z piękna pogodą, zielenią i nową dawką sił do życia (och, jak ja kocham wiosnę!) powstała kartka, która co prawda nie zawiera ani grama zieleni, ale za to obfituje w motyle, które uwielbiam!


W pracy wykorzystałam głównie papiery z Magicznej Kartki  - z kolekcji "Nostalgia"  oraz "Po prostu miłość", napis pochodzi z arkusza dodatków "Sen nocy letniej" . Kwiaty zrobiłam sama z foamiranu. Dodałam tekturkowe gałązki i kilka kryształków








Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Bal motyli" na blogu It's just fun




8 komentarzy:

  1. Podoba mi się to zestawienie kolorów. Ten pomarańcz ma w sobie mnóstwo energii.
    Dziękuję za udział w motylowym wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zestawienie kolorków, podoba mi sie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma zieleni, ale i tak jest pięknie i wiosennie :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Energetyczna, radosna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To raj dla mnie :)
    Niebieskości i mnóstwo motyli ;)
    Wspaniała !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely card! Thank you for playing with us in Magiczna kartka challenge!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...