wtorek, 8 maja 2018

Biały maj / White May

Przyszedł maj, a wraz z nim czas na uroczystości komunijne. Dziś mam do zaprezentowania jedną z czterech komunijnych karteczek zrobionych na zamówienie.

Kartka na pamiątkę dla chłopca. Miałam dużą dowolność co do wykonania, miało być z przewagą beli i raczej tradycyjnie



Wykorzystałam papierowe wycinanki podarowane mi przez Blankę (dziękuję!!!). Papiery to "Wiek niewinności" (papier i wianek z arkusza dodatków) i "Kolorowa łąka - pastele"  z Galerii Papieru nabyte w sklepiku Scrapkowo.pl
.













5 komentarzy:

  1. sliczne:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatnie i tradycyjnie;) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zielone akcenty;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...