środa, 28 sierpnia 2019

Kartka z wiankiem / A card with a wreath

Dziś przedstawiam kartkę, którą zrobiłam według kursu przygotowanego przez blogową koleżankę. Ania z bloga Ania and quilling postanowiła podzielić się sekretem wykonania kwiatowo-mediowego wianka (kurs TUTAJ). Z przyjemnością spróbowałam swoich sił, a oto efekty


Użyłam papierów z kolekcji "2 the moon and back'" AltairArt oraz różnej wielkości kwiatów. W sposobie na zrobienie tej kartki podoba mi się to, że można wykorzystać pałętające się po kątach kwiatki "bez pary", o których już dawno się nie pamięta, że się ma, w tym projekcie znajdą swoje miejsce :)

Może nie wyszło mi tak pięknie, jak autorce, ale jestem z siebie bardzo zadowolona. Poza tym z fotograficznego kursu Ani nauczyłam się więcej, niż z niejednego warsztatu "na żywo", serio!










3 komentarze:

  1. Kochana, kartka jest cudowna, wianek jeszcze cudowniejszy 💙 i jestem mega dumna, że tak odebrałaś mój kurs 😄 i przyznaję bez bicia, że też wykorzystuję pałętające się kwiaty 😂 dziękuję Ci z całego serca ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i piękny wianek.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurs faktycznie super, dzięki za polecenie :) Praca wyszła Ci genialnie. Kocham taką kolorystykę, te błękity 😍 Świetna kartka. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...