wtorek, 29 października 2019

Pierwsza świąteczna kartka / First Christmas Card

Podobno w ostatni weekend można było dłużej pospać. Kto spał, ten spał... Ja wolałam wykorzystać czas w bardziej produktywny sposób...

Powstała pierwsza w tym roku kartka świąteczna


Użyłam papierów Altair Art z kolekcji "Festive Cats" i "Festive Bells" oraz tekturek gwiazdek z Agaterii. Embossing z użyciem pasty strukturalnej zrobiłam przy pomocy zimowej maski, również z Agaterii.








Kartka jest liftem pięknej pracy Joanny i zgłaszam ją na wyzwanie liftowe w Towarzystwie Dobrej Zabawy


1 komentarz:

  1. Cudowna praca 🤩, dziękuję za zabawé z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...