sobota, 20 lutego 2016

Szydełkiem w cytrynę / Crochet hook into a Lemon Fruit

Ostatnio, w rozmowie z moją serdeczną koleżanką, z którą nie widuję się niestety zbyt często, ale która jest wierną czytelniczką mojego bloga i wie mniej więcej co u mnie słychać, padło pytanie "czy ty jeszcze w ogóle szydełkujesz?". No to dzisiaj Was zaskoczę. Uśmiecham się, rzucam okiem na narzędzie (daleko nie muszę szukać bo leży tuż obok) i odpowiadam - tak, oczywiście, cały czas! To znaczy cały czas w tzw. międzyczasie! Co ja poradzę, że tego międzyczasu mam ostatnimi czasy mniej niż dotychczas :-)

Szydełkowanie to moje wielka pasja, pierwsza rękodzielnicza miłość, jakże mogłabym to porzucić? Ostatnio zrobiłam chociażby kilka kolorowych chust jako prezenty urodzinowe, ładnie wyszły, ale nie mam ani jednego zdjęcia, bo nie umiem robić dobrych zdjęć chustom... 

Jestem w trakcie dziergania kolejnych poszewek na poduszki i czapeczek dla dzieci, tylko że kompletnie nie mam czasu ich pokazywać na blogu... Zatem szydełkowanie to taki cichy drugi plan, mało kto o nim wie, ale bez niego nie byłoby tak fajnie jak jest :-)

A dziś mam niespodziankę.  Prezentuję cytrynowo-żółtą serwetkę 









Serwetka ma 22 cm średnicy i zrobiona została z cienkiego kordonka w intensywnym żółtym kolorze, czysta radość!

Kolor żółty uwielbiam! Może niekoniecznie w garderobie, ale jako dodatki lub dekoracje domu jak najbardziej! Poza tym w drugiej dziedzinie, w której się wyżywam, czyli w robieniu kartek, żółty wiedzie prym! Denerwuje mnie tylko,  kiedy ten kolor nie wychodzi na zdjęciach tak jak powinien, ale cóż, taka jego uroda :-)

A cytrynę jako taką najbardziej lubię w prostej formie- do herbaty, z odrobiną cukru.

Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie "Cykliczne kolorki" u Danusi, bo w lutym króluje cytrynowy :-)



41 komentarzy:

  1. Śliczna serwetka Krysiu :) Jak Ty znajdujesz czas na to wszystko? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Ci to wyszło! A kolorek jaki piękny! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i bardzo cytrynowa serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzorek, śliczne wykonanie! Trafiłaś w idealny cytrynowy kolorek!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, słoneczna serwetka.
    Właśnie. Są takie kolory, których uchwycenie na fotografii jest czasem po prostu niemożliwe. I to jest bardzo denerwujące...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka :) bardzo wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna serweta. Szkoda, że nie masz czasu na fotografowanie swoich szydełkowych prac bo z przyjemnością bym je obejrzała;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka w kolorze cytrynowym jest piękna. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O! :) jaka energetycznie piękna serwetka :)
    szkoda, że ominęły nas Twoje szydełkowe prezentacje :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna serwetka :))). Też sobie taką zrobiłam, tylko kremową, ale Twoja żółta ładniejsza :))).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka uwielbiam takie ozdoby ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka w pięknym cytrynowym kolorze,czyli wszystko tak jak powinno być .Super,że dołaczyłaś do zabawy i mam nadzieję ,że będziesz pojawiać się w niej częściej .
    POzdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczna serweta. Kocham serwetki, mam ich dużoooo!
    Ale w takim kolorze jeszcze nie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna serwetka. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serweta :-) Śliczny wzór i cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna !! Szkoda, że nie zobaczymy chust, jestem pewna, że wyszły wspaniale ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna serwetka! Ja też lubię żółty kolor, jest taki energetyczny i można go łączyć do woli z innymi intensywnymi lub bardziej stonowanymi kolorami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Krysiu, śliczny wzór i do twarzy mu w cytrynowym ;-). Chyba jednak częściej powinnaś pokazywać Twoje szydełkowe dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna i precyzyjnie wykonana .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetka na święta będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny odcień i wzór wybrałaś na słoneczną serwetkę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna serwetka :) widać bardzo dokładnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna wiosenna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serwetka, jak marzenie, taka cytrynowa, że inna być nie może.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna serwetka w cudnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wzór i kolor bardzo cytrynowy, aż kwaśno ;)
    Super praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna serweta! Podziwiam, bo ja niestety szydełka nie praktykuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna serwetka. I ten kolor tak idealnie dobrany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny wzór serwetka rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Serwetka pod każdym względem jest idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealna cytrynka! Pięknie będzie wyglądała na wiosennym stole :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna serwetka w iście cytrynowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takich serweteczek nigdy za wiele. Świetnie się prezentuje i pachnie wiosną:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna serwetka soczysty kolorek:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...