piątek, 27 marca 2020

Romantyczna kartka / Romantic Card

Pokusiłam się o zrobienie romantycznej kartki w stylu vintage według kursu AltairArt autorstwa paperMony. 


Moja kartka jest dość wiernym odwzorowaniem oryginału, chociaż różni się małymi szczegółami.  Użyłam papierów "Mysterous Garden" AltairArt, dodałam kwiaty, wycinane elementy, ramkę-serduszko z lekkiej masy (miałam ją już od dawna, ale do tej pory nie wiedziałam jak jej użyć, a tu przydała się idealnie) . W tle widać embossing na gorąco. Całość lekko pozłociłam - ramkę delikatnie musnęłam złotą farbą, a kwiaty posypałam złotymi drobinkami.











Kurs dostępny jest na kanale YourTube AltairArt, polecam, bardzo przyjemnie się tworzy, a efekt, jak widać, bardzo miły dla oka :)



1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...