piątek, 24 kwietnia 2020

Kartka dla Mamy / Card for Mum

Dziś mam coś specjalnego - kartkę na zbliżający się Dzień Matki. Zrobiłam już teraz, bo potem może nie być czasu....

Jest wiosenna, a zarazem romantyczna.



Moja praca powstała z papierów Magicznej Karki - wykorzystałam arkusze i dodatki z kolekcji "Słoneczne Chwile" i "Kwiatowy Czar". Dodałam kilka suchych patyczków pobielonych farbą, papierowe kwiatuszki i tekturkę-serce. Dokleiłam koronkę i różowe perełki









Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Kocham Cię Mamo" w Towarzystwie Dobrej Zabawy 




6 komentarzy:

  1. Śliczna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudnie! No przeurocza jest ta kartka, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, mama na pewno będzie zachwycona, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu Magda

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...