niedziela, 24 marca 2013

Babeczki / Cupcakes

Oto prezenty, które dostałam na imieniny w ubiegłym tygodniu. Zupełnym przypadkiem od dwóch różnych osób dostałam podarunki związane z tematem... babeczek. Śliczny i bardzo przydatny komplet składający się z książeczki z przepisami  i silikonowych foremek do babeczek oraz słodką kartkę imieninową z życzeniami. Wszystko w moich ulubionych kolorach, czyli fioletach.

I would like to present gifts I got for my Name Day last week. By some coincidence from two different persons I got sometheing connected with the theme of... cupcakes. A cute and very useful set of a cookbook and silicone cupcake forms and a sweet greeting card. Everything in my favourite colour of violet.








Książka zawiera świetne (i wcale nie takie trudne) przepisy na babeczki na słodko i słono, a zdjęcia wypieków wyglądają przepysznie! Aż chciałoby się od razu biec do kuchni i upiec takie, oto kilka z nich, czyż nie wyglądają mniamuśnie?

The book contains geat (and not so complicaed) recipes for sweet and salty cupcakes, the photos presenting them are delicious! They almost make you run 
to the kitchen and start baking, here are some of them. Don't they look yummy?










A oto co przywodzą na myśl te wszystkie babeczki:

And this is what all these cupcakes make me think of:

http://www.ohcupcakes.net/related-items-cupcake-hats.php
http://littlethingsblogged.blogspot.com/2012/10/crochet-cupcake-garland.html

http://littlethingsblogged.blogspot.com/2012/10/crochet-cupcake-garland.html

1 komentarz:

  1. o, wpadłam tu przez przypadek, przyciągnął mnie tu motyw babeczek :D widziałam ostatnio w księgarni książkę z przepisami... i sama książka też była w kształcie babeczki :D
    a te czapki - mistrzostwo świata, szkoda, że nigdzie takich nie widziałam, bo już byłaby moja :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...