środa, 26 czerwca 2013

Wygrana w konkursie "Smacznego"- III miejsce/ III Prize in 'Bon Appetit' Contest

Ludzie, ludzie, jakże się cieszę! Moja truskawkowa czapeczka zdobyła III miejsce w konkursie "Smacznego" organizowanym na blogu Leniuszkowo!

Bardzo gorąco dziękuję za wasze głosy i trzymanie kciuków! :-*


Folks, I'm so happy! My strawberry hat got  III Prize in "Bon appetit" contest organised on Leniuszkowo blog!

I would like to thank you very much for your votes and keeping fingers crossed for me! :-*




Serdecznie gratuluję pozostałym zwyciężczyniom i dziękuję Beacie - organizatorce konkursu, za wspaniałą zabawę!!! Zdjęcia wszystkich zwycięskich prac możecie zobaczyć TUTAJ.

Congratulatios for other winners and thanks to Beata for organising this contest, which was great fun!!! The pictures of all winners can be seen HERE.

3 komentarze:

  1. Świetnie! :) Ja kciuki trzymałam, nie tak fizycznie, ale bardzo mi się czapeczka podobała. Zresztą wolę praktyczne rzeczy niż same ozdoby i cieszę się, że zmieściłaś się na pudle! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...