środa, 29 października 2014

Na przekór jesieni, czyli druga wymianka idealna :-)

Można odnieść wrażenie, że u mnie nic się ostatnio nie dzieje. Nic bardziej mylnego! Tworzę bardzo dużo, mam tylko ogromny poślizg czasowy z pokazywaniem tego światu. Ostatnio często staję przed dylematem: zrobić coś nowego czy poświęcić czas na prezentację tego, co już zrobiłam? I zawsze wybieram to pierwsze. Może kiedyś uda mi się wszystko nadrobić, dziś tylko mały krok w tym kierunku...

Greenfrog, czyli Sandra z bloga Moje pasje... to znana mi nie od dziś młoda, bardzo zdolna osóbka. Mamy już za sobą jedną wymiankę, o której możecie przeczytać TUTAJ.

Niedawno zorganizowałyśmy sobie drugą wymiankę idealną, nadając jej tytuł "Na przekór jesieni". Obie nie przepadamy za tą porą roku, więc żeby sobie umilić życie, dodać energii i optymizmu na przetrwanie jesiennej pluchy, przygotowałyśmy niepowtarzalne prezenty, a cała zabawa sprawiła nam tyle radości, że nawet sobie nie wyobrażacie! :-)

Dziś przestawiam to, co ja przygotowałam dla Sandry.

Tajemnicze pudełko, a w nim... cały komplet szydełkowych babeczek, Sandra jest wielką wielbicielką słodkości, a babeczek i muffinek w szczególności:








Tak babeczki prezentują się w plenerze, w ogródku Sandry

źródło 


Do tego trzy bransoletki- sznury tureckie. Jedna, proszę zauważyć, specjalnie dla Sandry z zawieszką-babeczką :-)






Tak oto prezentują się na ręce nowej właścicielki


źródło

Komin z grubej włóczki w odcieniach zieleni. Na smukłej szyi rudowłosej Sandry prezentuje się wspaniale, czyż nie?



źródło

Do tego karteczka, czyli kolejna próbka mojego pseudo-scrapbookingu (chociaż ostatnio mocno podszkoliłam się w tym temacie, o tym innym razem), najlepiej wygląda wśród kwiatów u Sandry w ogródku






źródło

I na dobitkę poszewka na poduszkę z motywem róż, kolor miętowy, tradycyjnie trudny do uchwycenia na fotkach. Niestety, nie posiadam zdjęcia z poduszką w środku, więc proszę użyć wyobraźni 



źródło


No i jeszcze trochę przydatnych drobiazgów, czekolada, herbaty, mydełko, maseczka i organizer na biżuterię.




W następnym odcinku prezenty od Sandry. Wtedy dopiero zakręci Wam się w głowach :-)

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty! Sama nie wiem czego najbardziej zazdroszczę Sandrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te babeczki sa genialne :d pysznie wyglądają :) śliczne bransoletki i poszewka i w ogóle cała masa wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ świetna wymianka, napatrzeć sie nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotowałaś wspaniałe prezenty. Wszystko świetnie wykonane. Wymianka z Tobą to pewnie czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest mega wymianka, ile tu rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne prezenty powalające babeczki:)a kartka mi sie podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie, cudnie, cudnie ;) Babeczki zjawiskowe ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie te babeczki :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nananana taaaaaka szczęściara ze mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe rzeczy uszykowałaś ;-)) Wymianka na bogato, wspaniale ;-)) tylko pozazdrościć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Poszewka na poduszkę bardzo mi się podoba;)Jak również inne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...