niedziela, 10 maja 2015

Uskrzydlona ramka /A Winged Frame

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki, na prezentację upominków dla "mam właściwych", czyli najukochańszej mojej Mamy Rodzicielki oraz kochanej Drugiej Mamy przyjdzie jeszcze czas, a dziś pokazuję prezent dla mamy świeżo upieczonej. Pomysł podsunęło mi kolejne wyzwanie w Magicznej Kartce "Dla mamy, z drewna"

Mocno zainspirowana pięknymi pracami projektantek, postanowiłam i ja udekorować ramkę na zdjęcia, wyszło tak:




Ramka naprawdę jest drewniana, tylko pomalowana na żółto... Niestety nie posiadam zdjęcia sprzed malowania (ach, ten szał tworzenia!), więc musicie uwierzyć na słowo...





Do ozdoby użyłam uroczych dodatków z kolekcji Wyspa Motyli (różyczki, motylek, etykietka, tag) oraz papierowych różyczek i lnianego sznurka.

W zamyśle jest to ramka dla młodej mamy na fotkę nowo narodzonej dzieciny, na etykietce w lewym górnym rogu można wpisać imię bobasa :-)


Ramkę posyłam na wyzwanie Magicznej Kartki "Dla mamy, z drewna"



A czy wybieracie się na Krakowską Wiosnę Craftową? Ja będę na pewno! To już za tydzień - 16-go maja! Odliczam dni i godziny, nie mogę się doczekać! Szykuje się całe mnóstwo atrakcji, miłych spotkań i szalonych zakupów.  Po szczegóły odsyłam TU






6 komentarzy:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...