wtorek, 5 stycznia 2016

Gościnnie w 123 Scrapuj Ty czyli karnawał czas zacząć!

Dziś chciałabym pochwalić się gościnnym występem na blogu 123ScrapujTy oraz przygotowaną przeze mnie inspiracją na trwające tamże wyzwanie.

Kilka słów o mojej skromnej osobie oraz więcej szczegółów na temat wyzwania znajdziecie TUTAJ. Serdecznie zachęcam do udziału w twórczej zabawie, zwłaszcza, że inspiracją jest zdjęcie bardzo "na czasie". Mnie od razu skojarzyło się z karnawałem w Wenecji. 

Oto moja praca:


A tutaj inspiracja i paleta kolorów


W Wenecji, z którą kojarzy mi się fotka,  miałam przyjemność być już dwa razy! I jeśli ktoś zafunduje mi bilet, mogę bez zastanowienia jechać jeszcze raz! To magiczne miejsce, którego klimatu nie da się opisać zwykłymi słowami, ech, rozmarzyłam się...

A wracając do karki - ja zainspirowałam się zarówno kolorami, czyli czerwienią, czernią, bielą z odrobiną srebra, jak i motywem maski i elementami koronki i piór


Kartkę ozdobiłam koronką, kawałkami ozdobnej gipiury i skrawkami wytłaczanego papieru. Napis ozdobiony jest czerwonym brokatem


... a maski-miniaturki powstały według kursu Lady Fanaberii, dostępnego TU


Zachęcam do udziału wyzwaniu, jestem bardzo ciekawa Waszych interpretacji!


6 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :) Od razu kojarzy mi się z Wenecją... miałam to szczęście bym tam kilka razy, w tym raz spędziłam tam sylwestra. Podobnie jak Ty, Krysiu, wróciłabym bez wahania... :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczna kartka. Super wyglądają te maski weneckie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, co do Wenecji :)
    Kartka fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna karta sama bym taką chciała dostać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam, że kartka jest rewelacyjna, a ja jestem jej szczęśliwą właścicielką - jeszcze raz dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...