sobota, 13 sierpnia 2016

Czysta wdzięczność / Pure Gratefulness

Dziś mam przyjemność zaprezentować dwie karteczki zrobione na zamówienie dla mojej koleżanki. Miały to być kartki-podziękowania dla rodziców z okazji ślubu. Powstały wedle wytycznych - miały być koniecznie nutki, kwiaty, napis oraz elegancka prostota, dostałam nawet wzór do naśladowania (o tym niżej). Chcecie zobaczyć jak poradziłam sobie z tym wyzwaniem?


Ponieważ nie miałam papieru z motywem nut, wykorzystałam taśmę washi, którą ozdobiłam jasny papier scrapowy z motywem deseczek, efekt okazał się bardzo zadowalający i na pierwszy rzut oka nie do odróżnienia :-)







Muszę zaznaczyć, że kartki są liftem pięknej pracy Iwony, autorki bloga Scrapki Iwony , prezentowanej TUTAJ. Bardzo serdecznie dziękuję za inspirację i zgodę na publikację! :-)

Moje karki zgłaszam na wyzwanie "Clean & Simple"na blogu Art Piaskownica



oraz na  Wyzwanie Anniko - taśmy washi na blgu Projekt Wagi Ciężkiej 

16 komentarzy:

  1. Piękne, delikatne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszły :) I świetny pomysł z tą taśma ;) Trzeba dobie radzić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, oryginalne kartki. Ślicznie wyglądają te kwiatki.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł- karteczki proste, ale niezwykłe! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentują. Fajnie wykorzystałaś taśmę. Ja mam kilka taśm ale jakoś się z nimi nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to przepiękne i byłam pewna, że to taki papier!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne karteczki, Krysiu :) Fajny patent na papier w nutki. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca! Dziekuje za lift :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka, dziękuję w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentują. A pomysł z tłem z taśmy papierowej - super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko dokładnie z wytycznymi!
    nie ma jak precyzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo eleganckie kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...