piątek, 24 lutego 2017

Diamenty są wieczne / Diamonds are forever

Na dobry początek weekendu i ostatnie dni karnawału mam coś naprawdę mocnego - oto krwistoczerwona kartka z błyszczącymi elementami z domieszką lazuru. Tylko dla odważnych :-)


 
W pracy wykorzystałam papierowe kwiaty które nieco podrasowałam... czerwonym lakierem do paznokci. Czerwone kwiatuszki są produkcji własnej. Do tego czerwone serce, koronka i ... diamenty. Bo jak wiadomo diamenty są wieczne i kobiety je uwielbiają 









Kolor czerwony jest niezwykle trudny to sfotografowania, musicie uwierzyć, że kartka na żywo jest barrrrdzo czerwona :-)


Moja kartka jest liftem pracy , której autorką jest Olenka_ja i zgłaszam ją na wyzwanie liftowe w Towarzystwie Dobrej Zabawy


Karteczkę posyłam również na wyzwanie "D jak Diament" na blogu Kartkowe ABC, bo to właśnie diamenty przyświecały mi podczas jej komponowania

A w tle nuciłam sobie oczywiście tę piosenkę...




17 komentarzy:

  1. Przepiękna- wszystko pasuje! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała, pięknie połączyłas kolory, a ten czerwony znakomicie kontrastuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie mocne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniala karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. te kwiaty są przepiękne :) a kartka jak zawsze cudna, aż trudno nie zwrócić na nią uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba taka odważna mieszanka kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała karteczka, Krysiu! Bardzo podoba mi się ta soczysta czerwień! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalnie! Piękny lift!
    Dziękuję za udział w zabawie Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. e tam, scraperki mówią, że diamenty sa przereklamowane...
    wykrojniki, papierki, wstążeczki...to jest to! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka! Cieszę się, że liftujesz z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kartka, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...