sobota, 15 sierpnia 2015

Zemsta ośmiorniczek / Octopus Revenge

Polityka zdecydowanie nie leży w kręgu moich zainteresowań, nie wgłębiam się w polityczne dywagacje i nie znam się na temacie, ale obiło mi się o uszy, że ostatnio na językach są ośmiorniczki :-)

Przedstawiam moją wersję tych uroczych stworzonek zrobionych na szydełku z kolorowych włóczek.

Te dwie,  trzymając się za macki,  mogłyby z powodzeniem wziąć udział w ośmiorniczkowej paradzie radości!








Jest też różowa



A tutaj wersja nieco przerażająca, zielona ze szklistymi oczami. Wizerunek a'la Jozin z Bazin ;-)




Wszystkie razem wyglądają tak...


...chociaż brakuje jeszcze żółtej koleżanki, która powstała nieco wcześniej i była już pokazywana TU



Ośmiorniczki są niewielkie, tutaj zdjęcie z moją dłonią



Instrukcja wykonania takich szydełkowych ośmiorniczek jest ogólnie dostępna, znalazłam ją TUTAJ i robiłam dokładnie wedle wskazówek. Można poeksperymentować z kolorami, grubością włóczek i dodatkowo pozbyć się resztek wełenek.

Zostawiam Was z moimi ośmiorniczkami i wyjeżdżam na krótkie wakacje :-)

23 komentarze:

  1. zielona jest świetna,taka łobuzerska,zazdroszcze przyjazni z szydełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Te cieniowane są fantastyczne! :) I ta żółta jest piękna, taka słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka swietna gromadka! Chociaż fakt, zielona troche "odstaje" od slodkich pastelowych sióstr :D może to jakaś bagienna odmiana? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodkie są te ośmiorniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są wszystkie ośmiorniczki. Wesołe i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :) udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie są! Wszystkie urocze, a zielona skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje ośmiorniczki to bardzo wesołe stworzona. Śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze i wesołe osmiorniczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są wszystkie! Kolorowe jednak wygrywają :) baw się dobrze i wypocznij :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się najbardziej spodobały te cieniowane:) są przesłodkie:)))
    życzę udanych wakacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuuuudne, słodziutkie, przytulaśne. Muszę odgapić, już mię ręka swędzi do szydełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stadko, a te cieniowane - genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne :) zwłaszcza te pierwsze dwie w zmieniających się kolorach ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne ośmiorniczki :-) Mnie szczególnie podobają się te kolorowe - są wspaniałe !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne :DDD Udanego wypoczynku :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Krysiu są cudowne, wspaniałych wakacji, a może już po?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowy Twój ośmiorniczy zbiorek:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...