czwartek, 23 marca 2017

Coś na ząbek / Sweet Little Treat

Po ostatnich wczesnowiosennych szaleństwach z kolorami na kartkach z moich ostatnich postów, dziś można będzie trochę się uspokoić i dać oczom odpocząć patrząc na stonowane kolory na mojej kolej pracy. Korzystajcie póki czas, bo coś czuję, że moja kolejna kartka znowu będzie mega-kolorowa!

Oto karteczka w tonacji: butelkowa zieleń, brąz i beż z dodatkiem mięty. 








Kwiat jest oczywiście własnej roboty, w środku ozdobny ćwiek. Wykorzystałam  gipiurę z pasmanterii oraz bawełnianą koronkę. Na kartce umieściłam uniwersalny napis oraz mini-babeczkę :-)










Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Babeczki, tort lub cukiereczki" w Diabelskim Młynie


... oraz na Przesłodkie Wyzwanie w CraftFun


7 komentarzy:

  1. Piękna :) kwiat wyszedł Ci cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne połączenie elementów i kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo klasyczna propozycja, a jednak ciekawa ;)) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka - subtelne kolory. Bardzo dziękuję za zabawę z Diabelskim Młynem

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...