poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Chicago!

Dziś mam przyjemność zaprezentowania kolejnej nieco nietypowej kartki - powstała na specjalną okazję, dla specjalnej osoby. Dokładnie za tydzień moja kochana Siostrzyczka, znana jako Lady Fanaberia, jedna z najzdolniejszych młodych miniaturzystek na świecie, leci po raz drugi za Wielką Wodę podbijać świat ze swoimi niesamowitymi miniaturkami! 

Żeby dodać jej otuchy stworzyłam taką oto kartkę:






Styl clean&simple, minimum dodatków, maksimum szczerości :-)


W pracy wykorzystałam obrazek przedstawiający Chicago Water Tower, wycięłam go z opakowania po czekoladzie, którą dostałam od Siostry rok temu (swoją drogą czekolada miałam bardzo ciekawy smak - gorzka z solą morską, ciekawe doznania dla kubków smakowych)!




Siostro, Chicago będzie Twoje, uśmiechnij się! ;-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Lift kartowy Sllonecznika na blogu Diabelski Młyn


Oto oryginał:


6 komentarzy:

  1. o wow, Krysia nie wiedziałam, że masz TAKĄ ZDOLNĄ siostrę, widać to rodzinne <3 wspaniała karteczka, życz siostrze powodzenia i ode mnie, lecę dalej oglądać jej prace <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie swoją siostrą i tą czekoladą :)
    bardzo fajny lift! dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowe rozwiązanie! świetna, taka optymistyczna i energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i kolorystycznie świetnie zgrana karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...