środa, 6 czerwca 2018

Harmonia kropek / The Harmony of Dots

Dziś znowu coś prostego, bo do stylu clean and simple ciągnie mnie nie od dziś.

Kartka uniwersalna, dość płaska (bo takie  było zamówienie), ale za to wymowna. W kolorze jasnoniebieskim i beżowym  z dodatkiem kontrastującej czerni.


W pracy wykorzystałam papiery z kolekcji "Flower Harmony"  (lubię te małe zestawy 15x15 cm, idealne na kartki), połączone z papierami "Cherry Blossom" Studio 75. Do tego kilka akrylowych kropek, "fałszywe" przeszycia i gotowe :)










10 komentarzy:

  1. Oooo Krysiu, jak na Ciebie, to skromnie - nadal pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, bardzo elegancka kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna oryginalna praca. Zachwyciłam się nią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Jakie piękne kontrastowe brązy:) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy dobór kolorów, mocny brąz pięknie wyeksponował delikatność pozostałych papierów :) podoba mi się! dziękuję za udział w zabawie AlatairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka. Piękny styl. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous card! I really love the color combination. Thank you for playing with us at Alrair Art challenge.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się połączenie czekoladowego brązu z jasnoniebieskim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely Card and cool combination. Thank you for sharing with at Altair challenge blog!!
    Hema - DT @ Altair

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...