poniedziałek, 16 lipca 2018

Trzeba żyć naprawdę / Life is for living

I gdzie to lato? Nie wiem jak u Was, ale to co widzę za moimi oknami bardziej przypomina jesienną słotę niż początek lata...

Dla poprawienia nastroju i przywołania prawdziwej, letniej aury stworzyłam koleją kartkę ze słonecznikami, to bardzo wdzięczne kwiaty (chociaż nie najłatwiejsze do wycinania, jak się okazuje...)


Kartkę zrobiłam z papierów i dodatków Magicznej Kartki "Słoneczne chwile" - uwielbiam je! :) Poza tym wiele nie trzeba było dodawać, bo słoneczniki mówią w zasadzie same za siebie. Dopasowałam tylko papierowe kwiaty i serwetki, dodałam koronkę i napis.

Napis kojarzy mi się ze słowami jednej z moich ulubionych piosenek "Ale jestem" w wykonaniu Anny Marii Jopek:

Trzeba żyć naprawdę
Żeby oszukać czas
Trzeba żyć najpiękniej
Żyje się tylko raz

Trzeba żyć w zachwycie

Marzyć, kochać i śnić
Trzeba czas oszukać
Żeby naprawdę żyć

Jestem piasku ziarenkiem w klepsydrze

Zabłąkaną łódeczką wśród raf
Kroplą deszczu
Trzciną myślącą wśród traw
Ale jestem















Pracę zgłaszam na wyzwanie "Lato, lato" na blogu Magicznej Kartki


... na wyzwanie "Kolory lata" na blogu Scrapkowo


... oraz na wyzwanie "Lato" na blogu ScrapAndMe


9 komentarzy:

  1. Krysiu, podziwiam jak wykorzystałas kwiatki z magicznej- ja mam dylemat, co zrobić, żeby je złagodzić. Wyszło przepięknie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczna praca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i bardzo kolorowa praca :) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ kolorowa:) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna, sloneczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie ukwiecona karteczka, pięknie:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna, wspaniała katka, super kwiaty i kolory, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...