wtorek, 24 lipca 2018

Środek lata / Midsummer

Dziś przedstawiam kolejną kartkę z rodzaju "kolorowe wariactwa". Połączenie fioletu z żółtym, czemu nie? Zaczynam skłaniać się ku teorii, że każdy kolor można połączyć z każdym :)


W pracy użyłam papieru Altair Art "Made of stars - Nebula"oraz dodatków z arkusza Ever Dream (tagi, kwiatki i liście), do tego żółty karton, napis z papieru "Summertime" Piątku 13, papierowe kwiaty, owocki, kolorowe sznurki i trochę chlapania farbą










Do stworzenia tej kartki zainspirował mnie bardzo intrygujący moodborad z wyzwania egoCraft i zgłaszam ją do zabawy 

Pracę posyłam także na wyzwanie "Summertime"na blogu Studio75

... oraz na wyzwanie Fan Miesiąca - Altair Art


10 komentarzy:

  1. Cóż za energetyzująca eksplozja kolorów! Świetna praca! Bardzo dziękuję za udział w zabawie egoCraft i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna wesoła i kolorowa karteczka :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo pozytywna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja- ja tez się wzięłam za te kolorki:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna letnia praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, kolorowa i bardzo słoneczna praca :) dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie piękna letnia praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75  

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zestawienie kolorów :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fansite AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...