wtorek, 30 października 2018

Ciesz się małymi rzeczami / Enjoy the little things

Dziś mam wielką przyjemność pokazania kartki zrobionej na urodziny mojej kochanej Siostrzyczki. Kartka może nie jest cudem świata, ale napis - motto, który na niej umieściłam jest bardzo wymowny i przypasował mi idealnie. Bo co bardziej pasuje do miniaturzystki? Lady Fanaberia bardzo się ucieszyła :)


Praca powstała z najnowszej kolekcji papierów Craft O'Clock "On the Couch", w najmodniejszym zestawie kolorów tej jesieni - połączeniu szarości z musztardowym. Kwiatów i rozetek jest dużo, ale równocześnie chciałam, żeby kartka była płaska i nadawała się do wysyłki w zwykłej kopercie













1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...