niedziela, 7 października 2018

Pomyśl życzenie / Make a Wish

Dziś przybywam z kolejną kartką. Tym razem jest to karteczka uniwersalna, bez konkretnej okazji, ale znając życie na pewno niedługo się przyda.

Tym razem postawiłam na połączenie szarości z granatem i seledynową zielenią, żeby było weselej :)


W pracy wykorzystałam papiery Craft O'Clock "Marzenia o poranku". Papierową serwetkę zrobiłam odbijając stempel z Agaterii metodą embossingu na gorąco. Dodałam papierowe kwiaty i piórka pochodzące z arkusza dodatków Magicznej Kartki, a na końcu akrylowe kropki i kilka chlapnięć białą farbą










Kartkę zgłaszam na wyzwanie "S jak serwetka" na blogu Kartkowe ABC

... oraz na wyzwanie "Bingo" na blogu Studio75 (wybrałam linię: sznurek-kwiaty-deski)



4 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...