wtorek, 13 listopada 2018

Nostalgiczny listopad... / Nostalgic November...

Dziś jeden z kolegów w pracy zwrócił mi uwagę, że ostatnio rzadziej prezentuję nowe prace... Cóż, jest kilka powodów: nie mam zbyt wiele wolnego czasu (ani jednego dnia urlopu, nawet wczoraj), brak dobrego światła (zdjęcia wychodzą beznadziejnie), ogólna listopadowa '"deprecha" (listopad to mój "nieulubiony" miesiąc)...

A zatem trochę nostalgicznie, trochę w stylu vintage,  prezentuję jedną z ostatnich moich kartek



Papiery to mieszanka Magicznej Kartki i Lemoncraft. Tło powstało  z zastosowaniem techniki embossingu na gorąco i maski. Dodałam papierowe kwiaty i listki oraz tekturkę i wycinanki.










Pracę zgłaszam na wyzwanie "Nostalgicznie..." na blogu I like challenges 


3 komentarze:

  1. Jesteś mistrzynią kompozycji! PIęknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka grafiki idealnie komponuje się z resztą pracy, wyszła bardzo ciekawa nostalgiczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, ciekawa kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...