wtorek, 20 listopada 2018

To chłopiec!/ It's a Boy - inspiracja dla The Scrappy Sketches

Jeszcze tylko przez kilka dni na blogu The Scrappy Sketches trwa wyzwanie mapkowe, a ja dopiero teraz, w zasadzie już pod koniec miesiąca, prezentuję tutaj swoją inspirację i zachęcam do podjęcia wyzwania.

Niedawno usłyszałam wyrażenie, że ktoś "żyje w niedoczasie". Otóż ja ostatnio żyję w permanentnym niedoczasie, niedospaniu i niedorobieniu! Ale już za tydzień mam zamiar trochę odsapnąć :)

Oto karteczka przygotowana z okazji narodzin małego chłopczyka o imieniu Liam, jak Liam Neeson...


Kartka powstała z papierów "On the Couch" Craft O'Clock.













Moja praca powstała na bazie mapki z wyzwania The Scrappy Sketches, szczegóły, piękne inspiracje innych projektantek i informacje o czekające nagrodzie znajdziecie TUTAJ. Zapraszam!



3 komentarze:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...