środa, 19 grudnia 2018

Na gałązce choinkowej / On a Christmas Tree Branch

Kartek na Boże Narodzenie zrobiłam w tym roku zaskakująco dużo. Z zadowoleniem stwierdzam, że cel osiągnęłam i cała moja rodzina i kilku znajomych może spodziewać się wkrótce ręcznie robionej kartki w skrzynce pocztowej, oby tylko Poczta Polska nie zawiodła.

Dziś pokazuję jedną z tych prostszych, takich płaskich, mieszczących się do zwykłej koperty


Cała filozofia polega na tym, że na gałązce choinkowej (stempel z użyciem embossingu na gorąco) oraz wykrojnikowe wycinanki) zawiesiłam kilka ozdób i dodałam sznureczki. Na koniec hafty krzyżyki-fałszywki zrobione białym pisakiem. Wszystko na bazie kraftowej, a w tle świąteczne motywy. Użyłam papierów i elementów z kolekcji "Świąteczna historia" Galerii Papieru








Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Zimowe gałązki" na blogu Scrapek.pl


... oraz na wyzwanie "Z gałązką świerku" na blogu Cherry Craft



6 komentarzy:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...