poniedziałek, 6 maja 2019

Czas na wiosenną lekturę / Time for Spring reading

Na blogu The Scrappy Sketches ruszyło majowe wyzwanie z mapką. Zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji i wzięcia udziału w zabawie. Szczegóły znajdziecie TUTAJ

Przygotowałam ukwieconą, wesołą karteczkę z zaczytanym królikiem


W pracy wykorzystałam papiery "Spring Bustling" Craft O'Clock. Dodałam papierowe kwiatuszki i listeczki z arkusza dodatów








Oto mapka, na postawie której powstała moja kartka. Myślę, że tak naprawdę lepiej byłoby zrobić LO, ale ja jak na razie nie podejmuję się tej formy, może wkrótce...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...