sobota, 18 maja 2019

Mąż i żona - kartka ślubna / Bride and Groom - wedding card

Na blogu The Scrappy Sketches trwa wyzwanie z mapką. Mapka jest naprawdę "wypasiona" i na pierwszy rzut oka dość skomplikowana, według mnie, ale gdy tylko człowiek spróbuje, okazuje się, że zadanie wcale nie jest takie trudne!

Oto moja druga już interpretacja mapki. Tym razem stworzyłam dużą, bo w wymiarze A5, kartkę ślubną.  Was również zachęcam do udziału w wyzwaniu :)


W pracy wykorzystałam papiery Magicznej Kartki "Kwiecisty Romans" oraz grafikę Laserowe Love. Dodałam papierowe kwiaty i listeczki.






Oto mapka.A szczegóły wyzwania znajdziecie TUTAJ 



1 komentarz:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...