niedziela, 9 czerwca 2019

Czas na kawę / Time for coffee

Po krótkiej przerwie w tworzeniu wracam do twórczego świat i przedstawiam nową kartkę. Tym razem z filiżanką aromatycznej kawy i oczywiście bardzo lubianymi przeze mnie kwiatami i motylami.


Do stworzenia kartki użyłam papierów z nowej kolekcji "Spring Blossoms"  AltairArt w połączeniu z błękitnym arkuszem bazowym z nieco starszej kolekcji "Ever and Always - Blue". Z arkusza dodatków wycięłam tagi, kwiaty, liście, zegar, motylka. Dodałam kwiaty - jeden jest papierowy, drugi samodzielnie robiony z foamiranu. Dodałam lekko potuszowaną tekturkę w kształcie filiżanki kawy.









3 komentarze:

  1. Cieszę się że jesteś!A kartka super. Bardzo lubię motyw filiżanki.
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca.Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kawowa karteczka☕☕☕ dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC i przesyłam serdeczności 😘

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...