środa, 11 września 2019

Małe przyjemności/ Little pleasures

Dziś mam przyjemność przedstawić jedną z moich ostatnich inspiracji dla AltairArt. Jest to kartka ze słodką babeczką przygotowana na wyzwanie "Coś słodkiego" (szczegóły TUTAJ)

Kartka jest kolorowa, wielowarstwowa, pełna koronek. Starałam się, żeby była naprawdę słodka :)


Praca powstała z papierów "Ever Dream" AltairArt. Dodałam papierowe kwiaty, "mrożone" jagódki, sznurek, koronki i delikatne chlapnięcia farbą.








Zapraszam Was do wzięcia udziału w wyzwaniu. Zasady zabawy oraz prace moich koleżanek zespołu projektowego znajdziecie TU

3 komentarze:

  1. Jest bardzo słodka, śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka. Cudowne cukierkowe, a zarazem delikatne barwy. :) Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wręcz mi ślinka cieknie 😋 Urocza karteczka. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...