czwartek, 19 września 2019

W męskim stylu / Man's Style

Dziś przedstawiam kartkę która jest moją interpretacja mapki z wyzwania The Scrappy Sketches.

Tym razem przygotowałam pracę typowo męską,chociaż nie obyło się bez kwiatów.


W pracy wykorzystałam papiery z kolekcji "Venus i Mars" Magicznej Kartki. Dodałam materiałowe kwiaty, sznurek, papierowe listki i akrylowe kryształki.








Tak oto wygląda wrześniowa mapka The Scrappy Sketches, a szczegóły wyzwania znajdziecie TUTAJ. Zapraszam do wspólnej zabawy! :)



2 komentarze:

  1. Może i kwiaty, ale pasują doskonale! Takie głębokie i ciepłe brązy są bardzo subtelne. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...