piątek, 29 listopada 2019

Idzie zima... / Winter is coming...

Ciemno, zimno, smutno... Listopad to mój nieulubiony miesiąc i bardzo się cieszę, że już się kończy.

Dziś, dla rozweselenia,  przedstawiam zimową kartę z latarenką. Ach, gdyby spadł już śnieg, byłoby na świecie trochę ładniej i jaśniej...



Kartkę zrobiłam z papierów "Coś śnieżnego" Magicznej Kartki - to najnowsza kolekcja z pięknymi wzorami i dodatkami ("sweterkowy" motyw podbił moje serce). Dodałam papierowe kwiaty i gałązki, małe szyszeczki, jagody i kawałek sznurka.









Moja praca jest liftem kartki Olgi i zgłaszam ją na wyzwanie liftowe w Towarzystwie Dobrej Zabawy




3 komentarze:

  1. Bardzo fajna interpretacja. Motyw sweterka świetnie pasuje do zimowej kompozycji :) Pozdrowienia od TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Привет! Интересная яркая работа! Нравится Ваш творческий подход к лифтингу. Спасибо от группы ТДЗ! Ждем вновь. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna 🤩, wspaniała 🤩🤩, dziękuję za zabawé z TDZ pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...