niedziela, 10 listopada 2019

Szydełkowe mitenki / Crochet fingerless gloves

W ten zimny, niedzielny, listopadowy wieczór przedstawiam mitenki, czyli rękawiczki bez palców, zrobione na szydełku. Wbrew pozorom są bardzo ciepłe, bo mają w swoim składzie prawdziwą wełnę. Mimo tego, że bez palców, nieźle grzeją i na jesień są idealne


Zrobiłam je z włoczki Yarn Art Shetland (30% wełna, 70% akryl) w kolorze szarego melanżu, użyłam szydełka 5 mm. Kurs na zrobienie takich mitenek znalazłam na blogu Pasart, o TUTAJ.
Sposób wykonania jest super przyjemny i szybki, a wzór bardzo przypomina robótkę na drutach




Powyżej mitenki na moich rękach, a poniżej na rękach mojej córeczki (są na nią trochę za duże, ale też wdzięcznie się prezentują)




Mitenki są takie fajne, że mam zamiar zrobić kolejną parę, tym razem w innym kolorze i nieco dłuższe. 




Moje rękawiczki bez palców zgłaszam na wyzwanie "Wełna i warkocz" na blogu Art-Piaskownica


5 komentarzy:

  1. Świetne! Rzeczywiście przypominają robótkę na drutach.
    Co roku robiłam kilka par mitenek, a w tym jakoś nie było okazji;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i napewno cieplutkie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są prześliczne! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie się prezentują i wyglądają na bardzo, bardzo ciepłe :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...