środa, 11 grudnia 2019

Zestaw rozgrzewający / Warming up set

Dziś przestawiam szydełkowe drobiazgi, które ostatnio zrobiłam. Powstał z tego zimowy zestaw rozgrzewający :)


Niedawno na stronie blogowej koleżanki Wandy wypatrzyłam maleńkie, szydełkowe rękawiczki jako ciekawy dodatek do kartki. Link zaprowadził mnie do schematu na te maleństwa, szczegóły TUTAJ
Na razie zrobiłam jedną parę, ale są takie słodkie, że na pewno zrobię więcej.



Druga ozdoba to szydełkowa podstawka na podgrzewacz typu tealight, wzór pochodzi z gazetki "Szydełkowe Boże Narodzenie" nr 6/2012. Użyłam bawełnianej włóczki Camilla i szydełka 2 mm.



Takie szydełkowe drobiazgi robi się szybko i przyjemnie, to projekty idealne dla ludzi, którzy lubią dziergać, ale nie maja na to zbyt wiele czasu... 

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne są te rękawiczki 😍 A i podstawka jest boska :) Faktycznie super sprawa na szybko. Chociaż ja w takiej sytuacji chwyciłabym koraliki i nici i na szybko uszyła coś brick stichem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, jestem zachwycona tymi drobiazgami- proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie Ci wyszło :) muszę poszukać tej gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są te zimowe robótki w skandynawskich czerwonościach. uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo pomysłowa, genialne prace, takie naprawdę oryginalne. Podziwiam, jest się czym inspirować. Tworzysz prawdziwe piękno i to tak unikalne. <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A wyglądają na nie wiadomo jak duże! Urocze cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...