poniedziałek, 15 czerwca 2020

Flower box

Dziś mam do pokazania coś innego niż zwykle. Ostatnio przeżywam zauroczenie flower boxami, czyli pudełkami z kwiatami, które są teraz bardzo modne. 

Najbardziej podobają mi się takie z żywymi kwiatami, ale z braku naręcza prawdziwych róż, zrobiłam sobie scrapbookingowe pudełko ze sztucznymi kwiatami. Jest to moja inspiracją dla Magicznej Kartki


Zwykłe tekturowe pudełko okleiłam papierem z kolekcji "Kwiecisty Romans" Magicznej Kartki, dodałam serduszko, napis i motylki wycięte z arkusza dodatków. Kwiaty są sztuczne, materiałowe i plastikowe. I teraz mam swój własny flower box, który będzie długo cieszył oczy, bo kwiaty nie zwiędną :)








1 komentarz:

  1. Bardzo piękny kwiatowy box, jest się czym inspirować w świecie blogowym. :)) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...