wtorek, 23 czerwca 2020

Pop up box z kwiatami / Pop up box card with flowers

Dziś mam do pokazania coś innego niż zwykle. Od jakiegoś czasu chciałam spróbować nowej formy i zafascynowały mnie kartki typu pop up box, czyli pudełka z wyskakującą zawartością. Jest to alternatywa dla popularnych exploding boxów, ale moim zdaniem dużo praktyczniejsza, ponieważ pop up boxy składają się całkowicie na płasko. Dzięki temu można je wygodnie przechowywać, a nawet wysłać pocztą w zwykłej kopercie! Poza tym, jak się przekonałam, ta forma wcale nie jest taka trudna do zrobienia. Najtrudniej zrobić dobre zdjęcia gotowej pracy :)

Oto mój pierwszy pop up box, który dostała niedawno moja Mama :)


Pudełko zrobiłam z gotowej bazy oraz papierów AltairArt z kolekcji "Spring Blossoms", napis pochodzi z arkusza dodatków "Szary Świt" Skarbnicy Pomysłów. Dodałam odrobinę sizalu, a motylki umocowałam na cienkich paskach folii, co sprawia, że przy otwieraniu i poruszaniu pudełkiem wyglądają, jakby latały (pomysł podpatrzony z tutoriali w internecie)






Z tyłu, na sztywnej ściance jest kieszonka, w której umieściłam tagi z życzeniami





Pracę zgłaszam na urodzinowe wyzwanie w AltairArt - 7 lat AltairArt


7 komentarzy:

  1. No i wyszło cudnie 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny pop-up, dziękuję że bawisz się z nami na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pop up box. Taki wypasiony :) Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten box Ci wyszedł! :) dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pop-up:) Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszło :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie, bardzo lubie takie bukiety, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...