wtorek, 16 listopada 2021

Pierwsza gwiazdka, pierwsza kartka / First star, first card

 Po dłuższej nieobecności na blogu, powracam! Dla tych, którzy chcieliby wiedzieć gdzie byłam jak mnie nie było, od razu odpowiadam: świetnie bawiłam się będąc gdzieś indziej! :)  Dziś przedstawiam pierwszą w tym roku kartkę świąteczną, w delikatnych, pastelowych kolorach 



Kartka powstała w całości z papierów Magicznej Kartki "Puszysta Zima". Dodałam papierowy kwiat, scrapki, koronkę i kilka perełek. 





Moja praca powstała w oparciu o tutorial Srebrnoliski na świetne karteczki świąteczne, oto link:





1 komentarz:

  1. Cześć, tu Lady Fanaberia. Bardzo ładna kartka! :) Nie mogę się już doczekać Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...