wtorek, 11 stycznia 2022

Z życzeniami zdrowia! / Get well soon!

 Po tonach brokatu, dzwoneczków i mikołajkowych czapek można wreszcie wrócić do przyziemnych tematów.  Na dobry początek roku przedstawiam najnowszą kartkę, którą zrobiłam dla koleżanki z pracy, żeby życzyć szybkiego powrotu do zdrowia w imieniu całego zespołu. Mam nadzieję, że się spodoba. 


Kartka powstała z papierów AltairArt z dwóch kolekcji - Nightfall oraz Ever and Always 2. Dodałam wycinakę-serwetkę, kwiaty, akrylowe kryształki, napis i kilka delikatnych chlapnięć białą farbą. Tworzenie tej kartki było dla mnie prawdziwą przyjemnością, bo bardzo lubię zestawiać ze sobą mocne kolory.








Praca powstała w oparciu o styczniowa mapkę The Scrappy Sketches i zgłaszam ją na wyzwanie



3 komentarze:

  1. piękna i taka bardzo optymistyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo i ślicznie :) dziękuję za udział w naszej styczniowej zabawie z The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...