poniedziałek, 29 grudnia 2014

Zapraszam na Zimowo-Kreatywne Candy!

Prawie nikt nie lubi poniedziałków. Zwłaszcza takich po długich weekendach albo świętach. I chociaż przed nami kolejne święta i wolne dni, to jednak dziś zwykły poniedziałek i zapewne niejednemu trudno wrócić do szarej rzeczywistości. Postanowiłam więc umilić jakoś ten międzyświąteczny, ale jednak w dużej mierze już poświąteczny poniedziałek i ogłaszam... 


Zimowo-Kreatywne Candy! :-)




W dobiegającym końca  roku 2014 spotkało mnie tyle szczęścia i miłych niespodzianek, że chcę czym prędzej podać szczęście dalej. Mam nadzieję, że znajdą się chętni na niespodzianki, które przygotowałam.

A jest ich dwie. To znaczy dwa zestawy, jeden zimowy, drugi kreatywny:


1) Zestaw Zimowy 



W skład zestawu wchodzą:
a) szydełkowa chusta biało-szafirowa, bardzo mięciutka i ciepła, mimo tego że ażurowa. Powstała z włóczki akrylowo-moherowej. Ponieważ na płasko bardzo trudno zaprezentować jej walory na zdjęciach, na "ludziu" wygląda mniej więcej tak:




b) bransoletka wykonana splotem sznura tureckiego w bardzo zimowych kolorach: biało-srebrzysto-szaro-srebrna, z zawieszką-bałwankiem




c) bransoletka z rzemyków, również w zimowych kolorach, biało-srebrna z zawieszką-śnieżynką



d) wisiorek w kształcie klatki z ptaszkiem na srebrnym łańcuszku, w środku jest ptaszek, który delikatnie brzęczy przy każdym ruchu, a klateczka jest otwierana!



Cały Zestaw Zimowy wygląda tak:




2) Zestaw Kreatywny

Coś dla miłośników dziergania, dla tych, którzy sami chcą sobie zrobić nagrodę albo tych, którym nie podoba się zestaw 1 :-)



W skład nagrody wchodzą:

a) trzy całe i czwarty prawie cały moteczek bardzo oryginalnej włóczki o wdzięcznej nazwie Kelebek (co po turecku znaczy "motyl"), o składzie 40% wełna, 55% akryl, 5% poliamid, polecana na szydełko 6,5 mm lub druty 5,5-6 mm, w kolorze intensywnie niebieskim z białymi ździebełkami wełny, idealna na jakiś ciekawy, zimowy projekt



b) zupełnie nowa, nieużywana laleczka dziewiarska, czyli takie coś do plecenia np. zamotków, sznurków  itp., na odwrocie opakowania zamieszczona obrazkowa instrukcja użytkowania, więc bez obaw :-)




Cały Zestaw Kreatywny wygląda tak:




Która nagroda bardziej Wam się podoba, 1 czy 2? A może obie? Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby stać się posiadaczem obu z nich. A niewykluczone, że oprócz słodyczy (które będą na pewno) dorzucę coś więcej, bo uwielbiam płatać ludziom niespodzianki ;-)




A oto kilka zasad mojego rozdania:


1. Możesz wziąć udział w candy, jeśli aktywnie prowadzisz bloga

2. Chęć udziału w zabawie należy wyrazić w komentarzu pod tym postem do dnia 24.01.2015 do północy, jednocześnie zaznaczając, który zestaw wybierasz, 1, 2 czy może oba, bo pula losów i losowania będą dwa!
3. Na swoim blogu zamieść banerek z linkiem do tego posta
4. Możesz, ale nie musisz, zostać obserwatorem mojego bloga
5. Losowanie odbędzie się prawdopodobnie 25 lub 26.01 (nie wiem dokładnie, bo życie mamy bywa nieprzewidywalne),  w każdym razie relacja z losowania i ogłoszenie zwycięzców zostaną oficjalnie podane na blogu
6. Nagrody będą wysłane pocztą na koszt organizatora zabawy :-)

A oto banerek:



Serdecznie zapraszam, życzę miłej zabawy i pozdrawiam zimowo-kreatywnie!

66 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie się zgłaszam. Podobają mi się obie nagrody i najchętniej stanęłabym w dwóch kolejkach. Jednak zgłoszę się tylko na zestaw 2, żeby nie robić zamieszania. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, to ja juą jestem chętna i powiem CI kochana ze będę tak zachłanna, że zapisze się na obie nagrody, ale to tylko dlatego że nie potrafię wybrać. Chustę co prawda już od Ciebie mam i jest tak super, że obyć się bez niej nie mogę z tym, że nosze ją do czarnych rzeczy, a ta biało niebieska świetnie by mi pasowała do niebieskiej kurtki. Z drugiego zestawu ostrzę sobie pazurki na ten przyrządzik do zamotków no i tak chcąc nie chcąc, wybieram obie, a jak jakimś cudem udałoby mi się trafić t a wygraną, to wtedy Ty zdecydujesz co dla mnie wyirzesz, bo ja nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuuuuuuuuuuuuuuu- chusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jak cudna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zestaw pierwszy!!!!!!!!
    Lecę wstawić banerek!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zestwy, ponieważ mam dwie lewe rączki do robienia na drutach czy szydełku to grzecznie ustawiam się po gotowy zestaw numer 1, zestaw numer 2 zostawiam tym co potrafią go godnie wykorzystać, zyczę sobie szczęścia bo naprawdę piękne rzeczy przygotowałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja pierwsza ustawiam się w kolejce - wybieram zestaw 2.
    Banerek zaraz powieszę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja się zapisuję, jestem już szczęśliwą posiadaczką wykonanych przez ciebie bransoletek, wybieram więc zestaw drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne :)
    Zgłaszam się do zabawy.
    Jednak nie jestem w stanie wybrać tylko jednego zestawu, więc zapisuję się na oba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zobaczyłam ta chustę, to aż mi sie oczy zaświeciły! Tym bardziej, że sama próbowałam taką sobie udziergać, ale w połowie zabrakło mi samozaparcia - no niestety do tego nie mam cierpliwości. Już bym wolała 10 bransoletek upleść.
    A taka chusta byłaby miłym prezentem na nową drogę życia, jaką zaczynam w 2015 roku - i nie jest to zamążpójście a, niestety, emigracja.

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście że się zapisuję - może akurat szczęście dopisze, bo na 25 mam termin porodu :D wybieram zestaw nr 1 :) obserwuję Twojego bloga już jakiś czas, bo piękne przedmioty tworzysz, a Twoje poduchy z "babcinymi" różyczkami to już są chyba w całym blogowym świecie słynne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak sobie zajrzałam do Ciebie, mogę powiedzieć przez przypadek i od razu trafiłam na zabawę. To chyba znak, że muszę się zapisać i zostać u Ciebie na dłużej. Tak więc się zapisuję na zestaw zimowy czyli 1. Banerek oczywiście wstawiony. Zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, no przecież to dla mnie zaproszenie... dziekuję, wchodzę.
    Chusta przeurocza a i drugi zestaw niczego sobie... :)
    Pipix.art(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Same śliczności :) jednak... ja dam szansę innym, z racji tego że posiadam już dosyć sporo Twoich tworków (nie, żebym nie chciała więcej... :D) ale chustę już mam, a jeśli chodzi o szydełko to nie jestem aż tak zaawansowana ;)
    powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  13. ach jakież cudowności! dziękuję za możliwość wyboru obu zestawów, nie umiałam się zdecydować sama! :D
    ustawiam się grzecznie w kolejeczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się . Marzę raczej o nagrodzie nr 2 ponieważ nie miałam nigdy laleczki do dziergania i jestem jjej bardzo ciekawa. Nie pogardzę jednak nagrodą nr 1 .
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba zestawy piękne , i wybor jest trudny , ale ja wybieram zestaw nr 1 banerek u mnie na blogu , gdzie serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń

  16. Ja lubię poniedziałki:)
    29 XII szczególny-bo Drugorodny obchodził urodzinki:)
    No i Takie Candy!
    Łał! Takie cukierasy!
    Z radością udział biorę!
    Uśmiecha się do mnie Zestaw Zimowy.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba zestawy bardzo mi się podobają więc spróbuję szczęścia w dwóch losowaniach :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale niespodzianka! :D
    Aż dwie nagrody !?! :D
    Z wypiekami na twarzy zapisuję się na oba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj zdążyłam kilka chwil przed końcem roku .Chętnie wezmę udział w zabawie licząc na odrobinę szczęścia.Wybrałabym zestaw nr 1 ponieważ urządzenie do kręcenia sznurków już mam i powiem Wam że to fajna zabawa,Pozdrawiam i życzę szczęśliwego 2015

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, że się przyłączam do zabawy. Takie cukierasy pokazałaś, że grzech nie skorzystać. Obydwa zestawy mi się podobają, ale nie będę pazerna, może być jeden. Liczę na łut szczęścia. Banerek wkleję po Nowym Roku, a teraz życzę Ci duuuużo szczęścia i dobrych dni w Nowym Roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za życzenia i życzę Tobie również Szczęśliwego nowego Roku!!! jeżeli mogę to ja również przyłączę się do zabawy. Zachwycił mnie zestaw numer jeden - zimowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne prezenty. Przyłączam się do zabawy :))
    Podobają mi się wszystkie nagrody, ale że jestem uzależniona od włóczek, to naturalnie wybieram zestaw numer 2.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwych dni w Nowym Roku!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  23. banerek już jest :) decyzja jest trudna, ale żeby nie być pazerną stanę w kolejce po zestaw pierwszy :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością i nadzieją jednocześnie zapisuję się na fantastyczny zestaw numer jeden ;-)) Chusta jest bajeczna , a bransoletki wprost uwielbiam, wisior bardzo mnie zaintrygował ;-)) Ustawiam sie w kolejkę życząc pomyślności w Nowym Roku ;-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :) Trafiłam tu trochę przypadkiem no ale zestaw pierwszy mnie urzekł :) bransoletki cudowne a i ciepła chusta się przyda :) Nie wiem jak dodaje się banerek do bloga ale dodam go jako post mam nadzieję, że to też może być :) Tak więc zestaw pierwszy wybieram oby do mnie trafił :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dopiero sie zglaszam teraz, bo sie nie moglam zdecydowac, ale chyba jednak nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj! Przepiękne dzieła tworzysz, chusta jest przepiękna i w moich ulubionych kolorkach, ale dopiszę się do zabawy po zestaw nr 2 , ponieważ laleczka dziewiarska nigdy nie była używana przezemnie a bardzo mnie ciekawi ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią wezmę udział w zabawie:-)
    W przypadku szczęścia poproszę zestaw zimowy :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:) Tematyka bardzo kusząca:) Uwielbiam zimę i jej kolorystykę:) Także pisze się na oba zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się na oba zestawy, bo wybrać ciężko... pierwszy chusta z bransoletkami i cudnym wisiorkiem! Drugi zestaw też kusi, bo ja mam ADHD rąk ;)) Zapisuję się i czekam niecierpliwie na losowanie!! :))
    Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyłączam się do zabawy. Ustawię się w kolejce po zestaw nr 2. Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia w nowym roku.
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. z chęcia sie przyłączę, nie wiem który zestaw wybrać to zapisuję sie na obydwa

    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Honsia Honsia
    Walczę o zestaw numer 1 - zimowy *.*
    baner na http://zrecenzowano.blogspot.com/p/konkursyrozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapomniałam o e-mail: czytelniczka27@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam sie na zestaw kreatywny :) czyli nr.2 :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do losowania zestawu nr 1! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne cukierasy przygotowałaś więc się skuszę:) Z racji tego, że nie umiem dziergać czy szydełkować więc zapisuję się na zestaw nr 1:)
    Banerek pasjegosienki.blogspot.com
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszelkiej pomyślności życzę Ci na Nowy Rok i dziękuję za życzenia:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  39. witaj. mi bardzo podobają się oba zestawy, ale moja kreatywność po świętach jest wielka, więc może coś dla niej wolałabym, więc ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne rzeczy kuszą bardzo, więc ustawiam się w kolejce :)
    Miłe niespodzianki i to w poniedziałki, zawsze potrzebne ;)
    bardzo podoba mi się zestaw 1, bo wątpię, czy dałabym radę sama wydziergać takie cudo :)
    banner już na blogu - http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    czekam niecierpliwie na wyniki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zestawy, trudno się oprzeć:)
    Z radością zapiszę się na oba, bo laleczki dziewiarskiej jestem ciekawa:) Ale gdybym miała wybierać to jestem zakochana w zestawie zimowym i byłabym mega szczęśliwa gdyby trafił właśnie do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie :-)

    stanę w pierwszej kolejce :-D

    OdpowiedzUsuń
  43. Oba zestawy są super, ale niestety trzeba wybrać, więc 1 :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne zestawy ! Wybieram nr 1 i trzymam kciuki by mi się udało go zgarnąć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie potrafię przejść obojętnie koło takich cacuszek, wszystko jest prześwietne, wszystko bardzo mi się podoba, ale żeby nie robić zamieszania ustawię się po zestaw numer 2 :)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. No takie cuda, ze muszę sie ustawić w kolejce.
    Wybieram zestaw 1- już zrobiony, bo sama nie mam o tym pojęcia.
    Banerek u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Ogonek, że stąd początku nie widać:-) a mimo to, a może właśnie dlatego (bo miło postać w przednim towarzystwie:-)) ustawiam się w kolejce do tak zacnej loteryjki. Oczywiście z nadzieją, że może akurat do mnie życzliwe oko puści los:-) Gdyby tak było, bardzo proszę o zestaw numer 2 bo włóczka tak piękna, aż świerzbią ręce.
    Zestaw 1 też piękny, bo chusta, że JEEEJ, ale w białym to ja wyglądam jakbym umarła tydzień temu:-)
    Gratuluję tylu przyjemności w minionym roku:-) Oby szczęście w tym roku mnożyło się w Twoim Domu jeszcze bardziej i jeszcze mocniej:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się zapisuję i zestaw zimowy wybieram :)
    Banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Wybieram zestaw nr.1
    Obserwuje bloga jako: ti ka
    Banerek: http://szaltestowania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Wybieram zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się :) wybieram zestaw nr 1 :)
    obserwuję jako Zuza
    dodałam baner na dialoginaiwne.blogspot.com
    e-mail fraglesik08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się i ja:) po zestaw zimowy dla mnie, a zestaw kreatywny dla koleżanki, także cokolwiek się trafi będzie uśmiech na twarzy
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się do zabawy. Chętnie przygarnę zestaw pierwszy.
    Zapraszam na moje Candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Oba zestawy są mega :) Zapisuję się i oczekuję z niecierpliwością :) Pozdrawiam :) www.szydelkowo-sutaszowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Same cudeńka! Nie mogę się zdecydować, co tu wybrać... Staję w obu kolejkach :)
    Pozdrawiam :)
    http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się do zabawy. Wybieram zestaw pierwszy uwielbiam duże chusty .

    http://robotkowymiszmaszoli.blogspot.com
    orka06@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. obie nagrody są wspaniałe, ale mimo to wybieram zestaw numer 1 :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie ustawię się w kolejce,każdy zestaw jest super więc chętnie wezmę udział w losowaniu obu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Banerek już na blogu :) Wybieram zestaw 1, bo moja kreatywność koncentruje się raczej na hafcie krzyżykowym i scrapowaniu :)
    Serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Rzutem na taśmę, zapisuje sie na zestaw nr 1. Niestety nie posiadam umiejętności drutowania i nie wiedziałabym co począć z zestawem nr2 :) Chętnie przygarnę tę piękną chustę,

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja poproszę zestaw numer dwa. Jak wygram, zacznę się uczyć drutowania. No jakoś chyba dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  62. oooojejjj ! Jestem totalnym zmarzluchem, dlatego wyrazam chec walki o zestaw 1 ! pieknosci !

    obserwuje, a baner na samym dole
    pazurkiumyszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja niestety dziewiarsko się nie sprawdzam, więc zamawiam nr 1 , lubię takie kolory.
    Warunki spełnione. Banerek na moim blogu
    www.onkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ooo jeszcze zdążyłam:)
    A więc zapisuję się na Twoje candy:)
    Banerek u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    i wybieram zestaw nr 2:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja też bardzo chętnie ustawiam się w obu kolejkach, gdyż i chusta jest piękna i ta włóczka z drugiego zestawu intrygująca :)

    Baner na moim blogu beadedworld.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oba zestawy piękne, i wybor jest trudny, ale ja wybieram zestaw nr 1. :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.hu/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...