sobota, 4 maja 2013

Podkładki i coś z innej beczki / Crochet Coasters and Another Cup of Tea

Przedstawiam kolejne szydełkowe podkładki. Tym razem w kolorach mięty i czekolady.
Wzór jest bardzo popularny, przeglądając inne blogi zorientowałam się, że co druga blogowiczka ma takie w swoim dorobku. Wzór jest na prawdę prosty, podkładki robi się bardzo szybko i przyjemnie, ale uwaga - to uzależnia! :-)

Here are more crochet coasters. This time in mint and chocolate colour.
The pattern is very popular, reading different blogs I realised that every other blogger made them. The pattern is really simple, coasters are fast and pleasant to make but be careful - it's addictive :-)





Już nie pamiętam skąd dokładnie ściągnęłam wzór, ale oto on:

I don't remember precisely where I downloaded the pattern from but here it is:




I jeszcze coś zupełnie z innej beczki. Jeśli zastanawialiście się czym jeszcze może Was zaskoczyć CreaDiva popatrzcie na to :-)

And now a completely different cup of tea. If you've been wondering whether CreaDiva can surprise you with something more, look at this:




To moje pierwsze dzieło zrobione techniką decoupage, ale o tym na moim blogu www.creadivvva-decoupage.blogspot.com ,bo przecież tutaj jest miejsce tylko na szydełko :-)

This is my first decoupage piece of work and you can find out more on my blog www.creadivvva-decoupage.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Lubię oglądać prace decu ale sama nie mam cierpliwości do kleju. Bardzo ładnie jak na pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki śliczne! Pudełeczko prześliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam w planach zrobić coś techniką decoupage, ale na razie jakoś się powstrzymuję. :) Szkoda, że nie mieszasz kreatywnych prac na jednym blogu, ale rozumiem, że chcesz mieć porządek. Nie każdy musi mieć taki misz masz jak ja! :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...