sobota, 10 października 2015

Pochlapany motyl / Splashed butterfly

Nie ukrywam, że uwielbiam oglądać piękne kartki robione przez zręczne rączki innych scraperek. Fascynuje mnie fakt, że z papieru można zrobić tyle cudownych rzeczy - w różnych kolorach, stylach, układach i kombinacjach... Bardzo lubię robić lifty, wzorować się na najlepszych i tym sposobem szlifować własny warsztat.

I tak kiedy zobaczyłam piękną kartę z motylem (to jeden z moich ulubionych motywów!) nie mogłam się powstrzymać i w pierwszej wolnej chwili zmajstrowałam taką oto karteczkę



Główną rolę odgrywa tu motyl, a może to jednak ćma...


 Poza tym są chlapania, kilka perełek i odrobina tiulu








W pracy wykorzystałam papiery Mambi Sheets me&my BIG ideas, tekturki ze SnipArt, trochę farby akrylowej, tuszu i lakieru do paznokci :-)




A moja kartka jest liftem inspirującej pracy autorstwa nieoceniampookladce i powstała na wyzwanie liftowe na blogu Przyda się. Tak wygląda oryginał




19 komentarzy:

  1. Świetne papiery i fantastyczny motyl (ćma?) - wygląda jakby przysiadł na chwilę. Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. To, że lubisz lifty, zauważyłam już jakiś czas temu ;)
    Mnie ogólnie karteczki jakoś bardzo nie wciągnęły - robię je tylko wtedy, gdy jest potrzeba. Ale Ty robiłaś piękne kartki od samego początku - ja nie mam takiego wyczucia i wyobraźni do tego ;) uwielbiam za to oglądać Twoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale bez przesady! :-) Jak patrzę na swoje pierwsze kartki to, jak się to mawia: "żenada"! :-)

      Usuń
  3. Ciekawa kompozycja :) Skłaniam się do teorii, że jest to ćma, ale wygląda równie pięknie jak motyl ;) Bardzo fajny pomysł na kartkę! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny lift karteczkowy wyszedł a raczej przysiadł w postaci motyla na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćma czy motyl, ale wyszło super, chlapania pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna ta kartka!!!!!!!! Rewelacja z tymi chlapaniami!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię podziwiać piękne kartki. właśnie między innymi dlatego tu do Ciebie przychodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega! Przepieknie dobralas kolory dzięki czemu ta ćma pasuje tam zdecydowanie bardziej niż pasował by motyl mmmm! Można położyć na szafkę nocną i zasypiać słysząc dźwięki trzepoczących skrzydeł ;) a wogole w tyle radosci mi sprawilas tym co napisałaś dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to ja dziękuję! Liftowanie Twojej kartki to dla mnie zaszczyt! :-)

      Usuń
  9. Cóż ta nasza Diva pięknego stworzyła,Wspaniała kartka.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ćmy :) a Twoja karteczka jest piękna , mogłabym na nią patrzec i patrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka z motylkiem:) Czekam na więcej wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kolory! Cudowna interpretacja :) Dziękuję za udział w wyzwani Przyda-się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna! Bardzo mi się chlapania podobają :P Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-Się!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...