piątek, 9 października 2015

Przewrotnie o jesieni / Pawky about Autumn

Gdyby w Familiadzie pojawiło się pytanie: wymień kolory kojarzące się z jesienią, najwyżej punktowane odpowiedzi to byłyby zapewne: brąz, żółty, czerwony. A co powiecie na nieco niestandardowe podejście do tematu i jesień spowitą mocnym różem z dodatkiem niebieskiego i zieleni? Punktów w teleturnieju nie dostałabym żadnych, ale za to ile radości tworzenia  :-)

Oto moja wersja jesieni, nieco deszczowej, ale bardzo kolorowej



Główną rolę odgrywa kolejna grafika podrzucona mi przez Ewę-hubkę38, do której dobrałam kolory tła oraz  tagi z kroplami deszczu







Kartka ma sporo warstw i szarpań, a na liściach też są krople, nie wiem czy widać na zdjęciach







Moja praca jest liftem kartki autorstwa SmileArt i zgłaszam ją na wyzwanie lift kartowy SmileArt na blogu Diabelski Młyn, a oto niesamowity oryginał





10 komentarzy:

  1. Twoja wersja jesieni przypadła mi do gustu, bardzo mi się podoba,

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe spojrzenie na jesień. Podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem na tak :) bardzo podoba mi sie ta Twoja jesień :) cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, uwielbiam takie niestandardowe podejście do tematu. Jesień to nie kończąca się paleta barw ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Te schowane tagi i warstwy wyglądają super :)
    kolory faktycznie nietypowe jak na jesień, chociaż ten fiolet pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lift! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Energetyczna praca ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba! dziękujemy za udział w wyzwaniu DM!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :) Takie kolory jesienie mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...