piątek, 23 czerwca 2017

Ślub w kolorze czekolady / Chocolate Colour Wedding

Dziś mam przyjemność zaprezentować kartkę ślubną w czekoladowo-liliowych kolorach. Jest romantyczna - z koronkami, kwiatami i motylami, z całującą się młodą parą. Kolory może nietypowe, bo bieli na niej jak na lekarstwo, ale wiem, że bardzo się spodobała, a to najważniejsze! 













Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Tekturki" na blogu Altair Art


... wyzwanie "Ten wyjątkowy dzień" na blogu Laserowe LOVE


... oraz na wyzwanie "Ach! Co to był zaślub!" na blogu ScrapShop


13 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Bardzo podoba mi się drewniane tło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja z reguły mam zamówienia na klasyczne kartki ślubne i nie mam jak poszaleć :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu www.scrapshop.com.pl
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory dość nietypowe, ale wyszło pięknie - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna, nietypowa kolorystyka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, elegancko i romantycznie zarazem. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...