wtorek, 11 lipca 2017

Kolorowe orzeźwienie / Colour Refresh

Uwielbiam tworzyć kolorowe kartki pełne kwiatów, bardzo lubię też wyzwania, np. z paletami barw. A zatem dziś będzie o tym, co lubię najbardziej!

Kiedy zobaczyłam paletę barw z najnowszego wyzwania Scrapkowo.pl  natychmiast zapaliły mi się kreatywne lampeczki w oczach, a ręce same sięgnęły po kolorowe papiery, po prostu nie mogłam się powstrzymać. A ponieważ i okazja się pojawiła, szkoda tylko, że taka smutna, bo odejście z pracy jednej z moich ulubionych koleżanek, nie było na co czekać, tylko tworzyć...

Oto co powstało


Kartka w kolorach: słoneczny żółty, amarant, niebieski, jak to u mnie zwykle bywa - pod względem konstrukcji  prosta jak budowa cepa, ale myślę, że sęk tkwi właśnie w kolorach!


Jeśli chodzi o kwiaty, to występuje tutaj prawdziwy misz-masz: dwa duże (żółty i niebieski) są własnoręcznie zrobione z foamiranu (uff, wychodzą mi coraz lepiej), różowy to gotowiec z bukietu "wszystko za 4 złote" podrasowany subtelnie farbą akrylową, a białe różyczki to papierowe gotowce. W tle koronka "z odzysku"











Kartka powstała na podstawie poniższej, niezwykle orzeźwiającej palety barw:


i zgłaszam ja na wyzwanie "Z paletą barw" na blogu Scrapkowo.


Dodatkowo, pracę posyłam na wyzwanie "Kartka z kwiatami" na blogu Scrap'n'Skill



12 komentarzy:

  1. przecudna, wspaniała pozytywna energia, kwiaty mega sliczne, dziękuję za zabawę ze scrapkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki połączyłaś! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka;)
    Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo energetyczna :)super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka, dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu na bogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie kolorów! Soczyście! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolorowa kartka i śliczne kwiaty, dziękujęmy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...