czwartek, 27 lipca 2017

Świat u Twych stóp / The world at your feet

Dziś mam przyjemność zaprezentować kolejną karteczkę wykonaną na specjalne zamówienie. Koleżanka zadała mi taki rebus: granatowo-białe marynistyczne paski, motyw paryski i koniecznie coś różowego. Kartka miała być dla przyjaciółki na urodziny.

Voila! :-)




Z pomocą przyszły mi papiery z wieżą Eiffla, które znalazłam na dnie pudełka (myślałam, że już ich nigdy nie użyję). Niebieski kwiat zrobiłam sama z foamiranu. Do tego koronki, kryształki i motyl. Zamiast oklepanego "sto lat" dodałam napis "świat u Twych stóp", żeby było jeszcze bardziej "światowo"

     











 Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Wakacyjna kartka z owadem" na blogu Essy-floresy



12 komentarzy:

  1. fantastyczna, przepiękne kwiaty, na pewno obdarowanej się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Świetnie poradziłaś sobie z wymaganiami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, świetnie skomponowana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryski szyk i elegancja, pięknie! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem takie wytyczne przyprawiają o zawrót głowy a Ty super sobie poradziłaś 😊 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kontrasty - marynistyczne papiery i paryskie klimaty. Nigdy bym na to nie wpadła, ale wygląda interesująco. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka wspaniała :) patrząc na nią wyobrażam sobie wiosne w paryżu ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wybrnęłaś z wymogów kartki. Wyszło super. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonałe spełnienie wytycznych zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...